Halsütöde

HTML

HTML doboz

Utolsó kommentek

  • mira01: Szia! Azért írok ide, mert a másikba nem tudok kommentelni, pedig "szóltam volna" hozzád :) (2014.07.13. 18:25) Szia, blogol
  • Superstan: Már azt hittem, te is Mufasa halálát tetted be, fura lett volna :D (2014.05.30. 10:22) Szia, blogol
  • Leah^^: De ,,jó" ezeket olvasni. Keser édes. :): Hiányozni fog az oldal. Érdekes hogy én is oroszlán kirá... (2014.05.30. 01:37) Szia, blogol
  • unusual: akkor visszavontam :D :D (2014.05.28. 22:27) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Superstan: Most az egyszer megengedem, de bízom benne, ezzel nem ijeszted el innen, borzasztóan szórakoztató ... (2014.05.28. 22:10) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Utolsó 20

2014.05.25. 14:28 Superstan

Kedves naplóm - én, a költekező



"Kedves naplóm. Ma van búcsú. Vettem: 2 pisztolyt, persze játék pisztolyt, nem igazit, és egy csomó zsákbamacskát. Ja, és egy távirányítós kisautót, a keresztapám vett egy tűzijátékot, és én vettem még egy ördögpatront. A tombolában volt: egy minikártya, egy figurás kulcstartó, egy lámpás kulcstartó, egy notesz rotrilngal, mégegy notesz rotlingal, egy búgócsiga, egy gólyakelepelő, egy tollaslabdát, és képzeld, (bár ezen nem is csodálkozol szerintem), nem maradt pénzem. NA CSÁ NAPLÓM. 2002 / aug. 18. VASÁRNAP."

Milyen jófej vagyok, hogy megnyugtattam a napló, a fegyverek, amiket vásároltam műanyagból készültek. Pedig sokkal badassebb lett volna, ha csakúgy veszek egy falusi búcsún két pisztolyt, aztán beviszem a suliba, és menőzök vele. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://superstan.blog.hu/api/trackback/id/tr396236377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dear girl 2014.05.25. 17:03:08

Az utolsó mondaton nagyon nevettem.:'D
süti beállítások módosítása