Halsütöde

HTML

HTML doboz

Utolsó kommentek

  • mira01: Szia! Azért írok ide, mert a másikba nem tudok kommentelni, pedig "szóltam volna" hozzád :) (2014.07.13. 18:25) Szia, blogol
  • Superstan: Már azt hittem, te is Mufasa halálát tetted be, fura lett volna :D (2014.05.30. 10:22) Szia, blogol
  • Leah^^: De ,,jó" ezeket olvasni. Keser édes. :): Hiányozni fog az oldal. Érdekes hogy én is oroszlán kirá... (2014.05.30. 01:37) Szia, blogol
  • unusual: akkor visszavontam :D :D (2014.05.28. 22:27) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Superstan: Most az egyszer megengedem, de bízom benne, ezzel nem ijeszted el innen, borzasztóan szórakoztató ... (2014.05.28. 22:10) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Utolsó 20

2014.05.24. 13:18 Superstan

Kedves naplóm - én, a versenytelen



"Kedves naplóm. Ma volt a suliban a gyerek nap. Én semmijen versenyen se vettem részt. Hanem inkább Ákos meg én egy magas mászókáról ugráltunk le, és mindig azt mondtuk "ez jobb mint a gyereknap". Jó ez a kép mi? NA CSÁ 2002 / V. / 20. / PÉNTEK"

Nemm tudom, miért ez a dátum van ott, mivel az előző 19. vasárnap, most visszatekertem a naptárban, és 2002-ben esetleg 31-ét írhattam volna péntekre, de mindig gyenge voltam számok terén. A kép meg rrrohadtul nem látszik így, mindenesetre Hagrid van rajta, ahogy repülő motorral elfurikázik a végtelenbe és tovább.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://superstan.blog.hu/api/trackback/id/tr86236379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása