Halsütöde

HTML

HTML doboz

Utolsó kommentek

  • mira01: Szia! Azért írok ide, mert a másikba nem tudok kommentelni, pedig "szóltam volna" hozzád :) (2014.07.13. 18:25) Szia, blogol
  • Superstan: Már azt hittem, te is Mufasa halálát tetted be, fura lett volna :D (2014.05.30. 10:22) Szia, blogol
  • Leah^^: De ,,jó" ezeket olvasni. Keser édes. :): Hiányozni fog az oldal. Érdekes hogy én is oroszlán kirá... (2014.05.30. 01:37) Szia, blogol
  • unusual: akkor visszavontam :D :D (2014.05.28. 22:27) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Superstan: Most az egyszer megengedem, de bízom benne, ezzel nem ijeszted el innen, borzasztóan szórakoztató ... (2014.05.28. 22:10) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Utolsó 20

2014.05.17. 17:22 Superstan

Kedves naplóm - én és a hideg cerkám



"Kedves naplóm. Nem fogsz hinni a fülednek. Ma április 6-a van, És megbolondult az idő mert ma ez volt a sorrend: reggel hideg, déltájban egy kicsit esik a hó, és süt a nap, utána megint hideg. Képzeld a junior különszámban van egy olyan feladat, hogy egy négyzetes páján, a semmiből, kis szürke körö jelennek meg. nem hazudok. Mára Már szerintem elég. Csak az, a kár, higy 3 jegyzet után be kell fejeznem. eddig ez a  lehoszabb írásom, és még a cerkám is tompa lett. na csá naplóm. 2002 / IV / 6. / szombat /"

Hát még ha tavaly lettem volna nyolc éves egy naplóval! Azóta rájöttem, hogy a naplóknak nincs fülük, viszont az jópofa, hogy még oda is írtam, nem hazudok, nehogy a kis füzetkém hazugnak nézzen. A betűk kihagyásától bejegyzésről-bejegyzésre kezdem meggyőzni magam, hogy én nekem szellemi fogyatékom volt. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://superstan.blog.hu/api/trackback/id/tr956236393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása