Halsütöde

HTML

HTML doboz

Utolsó kommentek

  • mira01: Szia! Azért írok ide, mert a másikba nem tudok kommentelni, pedig "szóltam volna" hozzád :) (2014.07.13. 18:25) Szia, blogol
  • Superstan: Már azt hittem, te is Mufasa halálát tetted be, fura lett volna :D (2014.05.30. 10:22) Szia, blogol
  • Leah^^: De ,,jó" ezeket olvasni. Keser édes. :): Hiányozni fog az oldal. Érdekes hogy én is oroszlán kirá... (2014.05.30. 01:37) Szia, blogol
  • unusual: akkor visszavontam :D :D (2014.05.28. 22:27) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Superstan: Most az egyszer megengedem, de bízom benne, ezzel nem ijeszted el innen, borzasztóan szórakoztató ... (2014.05.28. 22:10) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Utolsó 20

2014.05.16. 15:13 Superstan

Kedves naplóm - én, a gazdag



"Kedves naplóm. Ma volt húsvét. Én 5000 Ft-ot gyűjtötem. Misi, agyát, és Katit szódával locsolta meg őket. Az 5000 Ft-ból pedig 3 pólót, és Magazinokat vettem. hát mára csak ennyi a pletyka. Csá! 2002 / IV / 1. /hétfő!"

Régen egyik kedvenc mesém volt a Doug, amiben a főszereplő mindig úgy kezdte a naplójában írásait, ahogy én. Szerintem, ha nem nézem azt a mesét, nem kezdem el a naplót, és évekkel később nem kezdek el blogolni. És igen, a végén az egy nyuszifej a húsvétra való tekintettel. Kezdem azt hinni, hogy diszlexiával küszködtem, csak nem tudatosult bennem, mert n helyett sikerült gét írnom, ami annál a szónál nem mindegy.


Bár ez már a folytatásának az introja, az eredeti nickelodeonosat nnnnem találtam meg rendes minőségben, vagy visszafelé lejátszva, vagy tv-ről felvéve, gondolom, jogi dolog okán.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://superstan.blog.hu/api/trackback/id/tr866236395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seri 2014.05.16. 21:54:59

jujj, a Doug! azt hogy szerettem! :D Én már nem is tudom, miért fogtam neki blogolni. Vagyis anno naplót írni. Talán Bűbájos Mary vagy A neveletlen hercegnő naplója miatt. :D agyát :D az sem mindegy, hogy valami valakinek az agyára megy, vagy anyára... hm :)

Superstan 2014.05.17. 08:18:43

Mindig próbáltam nagyon angolosan kimondani a nevét, hogy ne dugnak ejtsem :D Én biztosra venném, hogy nálam a Doug volt a kiváltóok, gyerekként próbáltuk utánozni kedvenceinket valamiben, és Dougot miben másban, ha nem a naplóírásban :D :D az már nagyon nem ;o
süti beállítások módosítása