Halsütöde

HTML

HTML doboz

Utolsó kommentek

  • mira01: Szia! Azért írok ide, mert a másikba nem tudok kommentelni, pedig "szóltam volna" hozzád :) (2014.07.13. 18:25) Szia, blogol
  • Superstan: Már azt hittem, te is Mufasa halálát tetted be, fura lett volna :D (2014.05.30. 10:22) Szia, blogol
  • Leah^^: De ,,jó" ezeket olvasni. Keser édes. :): Hiányozni fog az oldal. Érdekes hogy én is oroszlán kirá... (2014.05.30. 01:37) Szia, blogol
  • unusual: akkor visszavontam :D :D (2014.05.28. 22:27) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Superstan: Most az egyszer megengedem, de bízom benne, ezzel nem ijeszted el innen, borzasztóan szórakoztató ... (2014.05.28. 22:10) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Utolsó 20

2014.05.24. 21:52 Superstan

Kedves naplóm - én, a jó tanuló



"Kedves naplóm. Ma van VAKÁCIÓ! No, jó Sírtam De ez kit érdekel? A bizim: 
Magatartás 4
Szorgalom 4
Nyelvtan: 4
irodalom 4
Angol 4
Természet ismeret 4
Matek 3
Technika 4
Rajz: 4
(A legjobb 3 jegyem)
tánc és dráma 5
tesi 4
ének-zene 5
emberism. 4
NA CSÁ 2002 / JÚN / 15"

Erre viszont nem emlékszem, miért sírtam, talán az igazgató évzáró beszéde hatott meg. És nem, tánc és drámán nem táncoltunk, nem drámáztunk, mókás lett volna, ha igen, és ötös vagyok belőle. Itt viszont már kezdett látszódni a naplóm hanyagolása, spoiler, a következőt már augusztusban írtam KIBASZOTT, ALIG LÁTHATÓ CERKÁVAL

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://superstan.blog.hu/api/trackback/id/tr606236378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása