Halsütöde

HTML

HTML doboz

Utolsó kommentek

  • mira01: Szia! Azért írok ide, mert a másikba nem tudok kommentelni, pedig "szóltam volna" hozzád :) (2014.07.13. 18:25) Szia, blogol
  • Superstan: Már azt hittem, te is Mufasa halálát tetted be, fura lett volna :D (2014.05.30. 10:22) Szia, blogol
  • Leah^^: De ,,jó" ezeket olvasni. Keser édes. :): Hiányozni fog az oldal. Érdekes hogy én is oroszlán kirá... (2014.05.30. 01:37) Szia, blogol
  • unusual: akkor visszavontam :D :D (2014.05.28. 22:27) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Superstan: Most az egyszer megengedem, de bízom benne, ezzel nem ijeszted el innen, borzasztóan szórakoztató ... (2014.05.28. 22:10) Kedves naplóm - én, utoljára
  • Utolsó 20

2014.05.15. 19:29 Superstan

Kedves naplóm - én a sportember



"Kedves naplóm. Képzeld ma van az első izomlázam. De ez nagyon rossz, mert ha megmozdul a hasam egyszerre ojan fájdalmam lesz, hogy csak na. pedig má tegnap előtt csináltam má ojan gyakorlatot. És nem is csoda, hisz 62 felülést csináltam. Most már rádöbbentem, hogy Edit néni a legjobb tanár az iskolában, és Jutka néni az ellenkezője, vagyis ő meg a legrosszabb tanár a suliban. 2002. / III. / 27. / szerda!"

Az n betű leírása gondot okozhatott, ha zsinórban két naplómnál csesztem el. Szinte félelmetes, mennyire jól fejeztem ki magam, és mennyire hülyének néztem a kicsiny naplóm, hogy kifejtettem, mi is a legjobb ellenkezője. Edit néni összetörte a szívem, régen mindig nagyon jelentkeztem, hogy eljátszhassak egy szerepet, amit egy történet alapján feldolgoztunk, általában Mátyás király voltam, nem is emlékszem már, hogy került a szóba a dolog, kb ötször álltam ki az osztály elé Matyizni (HAHA), amikor szóba lett hozva Edit néni által, hogy rólam példát lehet venni, nem vagyok jó abban, amit csinálok, de legalább próbálkozom. Nem volt őszinte a mosolyom harmadikosként ezt hallani, és főleg elvehetett egy darabkát az önbizalmamból, ha ez így megragadt. Köszi, Edit néni, tudtam, hogy rád számíthatok. Jutka néni meg egy kurva volt. 

A 62 felülés meg akkor nekem soknak számított, most rengetegnek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://superstan.blog.hu/api/trackback/id/tr626236396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demonia 2014.05.15. 22:30:06

jaaaaaaaaaaaaaaaj :')
süti beállítások módosítása